utorok 30. marca 2010

"Osie hniezda"


...kým som stihla odfotiť, tak bola polovina zjedená...  :-D

Recept:

  • 200ml mlieka
  • 4 pl kryš. cukru
  • 1/2 čl soli
  • 1 vajce
  • 50ml oleja
  • 500g polohrubej múky
  • 3/4 čl droždia
  • škorica, vanilkový cukor, mleté orechy   na plnku


Postup:  Ja som si cesto pripravila v pekárničke.  Vykysnuté cesto rozvalkáme na obdľžnik a polovinu posypeme škoricou a vanilkovým cukrom a druhú polovinu orechami a vanilkovým cukrom. Ztočíme do rolády a nakrájame na 2 cm kúsky. Dáme reznou stranou na plech a pečieme na 200 stup. asi 20 min. /Treba sledovať...!/

Image hosted by servimg.comImage hosted by servimg.com

Žiadne komentáre:

Ražná tehlička z lievito madre

  Ražná tehlička z lievito madre Pri krmení LM som rozmýšlala, aký chlebík upečiem zo zostávajuceho kvásku (bolo mi ho ľuto vyhodiť)...väčši...