Google Website Translator Gadget

streda 25. decembra 2013

Darček od Ježiška...ETA Gratus max












GRATUS MAX kuchynský robot, extra silný motor s príkonom 1200W a stabilizátorom otáčok udrží vysoký výkon aj pri veľkom zaťažení, plynulá regulácia otáčok s funkciou pulse, celokovový plášť a vnútorné prevodové kolieska zaisťujú dlhú životnosť, veľká nerezová misa o objeme 5,5l, otvor krytu misy pre jednoduché plnenie potravín, možnosť nastavenia výšky háku, stability systém proti prevrhnutiu a pohybu robota, protisklzové nožičky zaisťujúce stabilitu, bezpečnostný systém výkyvného ramena proti spusteniu, planetárny systém miešania, tichý chod, možnosť umývania jednotlivých dielov v umývačke na riad, veľmi rýchle zostavenie, jednoduché ovládanie a údržba, súčasťou balenia je: hnetací hák, pevný a drôtený šľahací nadstavec, strúhadlá 4 kusy - plátkovací nadstavec, nadstavec na tenké krájanie, jemné krájanie, hrubé krájanie, mlynček na mäso - 3 veľkosti mlecích doštičiek, nadstavec na plnenie údenín, pechovadlo, mlynček na mak, sklenený mixér 1,2l.
Doplnkové príslušenstvo: 3 nadstavce na výrobu celej rady čerstvých cestovín ETA002892, 93, 94000 (lasagne, ravioli, tagliatelle, trenette, nudle ... )...

Na nete som našla super recept na plnené cestoviny, ktoré sa dajú urobiť s nádstavcom na výrobu cestovín-trubičiek (originál recept TU )





Image hosted by servimg.comImage hosted by servimg.com

2 komentáre:

Andrea povedal(a)...

Krásný sváteční večer přeji z Čech:)Dostala jste toho nejskvělejšího pomocníka:)Já už ho mám od listopadu,kdy mi ho můj manžílek koupil k narozenikám a musím jenom chválit je to super pomocník,letošní těsta byly jedna dvě.Přeji super "kamarádství"a krásný Nový rok:)Andrea

JanulaC povedal(a)...

Andrejka, ďakujem...tiež mi ho priniesol Ježiško-manžel s dcérami.Pred 25 rokmi mi manžel kúpil robota od ETY k 18. narodeninám, ale už doslúžil...bol to môj najlepší pomocník. Asi pred 5 rokmi som dostala robot PHILIPS http://www.obchodny-dom.sk/kuchynsky-robot-philips-hr-7766-13-biely/z152420/ ,ale vôbec som s ním nebola spokojná a po nájdení ETY som sa do neho zamilovala...
Aj ja Vám prajem pekný Nový rok a nech robot slúži mnoho a mnoho rokov... Jana