streda 22. augusta 2012

ALVERDE


...praktický darček k meninám ( môj :-) a strednej dcéry) - prírodná kozmetika ALVERDE.
 Je super a nato, že je prírodná , má aj dobrú cenu. Môj TOP výrobok je telové maslo s olejom z makadámiových orechov...je super!!!

2 komentáre:

LenkaH. povedal(a)...

Tak Alverde můžu taky... nedávno jsem si koupila vitamínové sérum antiaging a k tomu do party i oční sérum... jsem zvědavá, jak mi to bude "sedět"... a díky za tipy na tělové máslo, to jsem ještě nezkoušela!

JanulaC povedal(a)...

Leni, to očné serum, je super!!! Po týždni, je vidieť rozdiel...čomu sa veľmi teším, že som zbytočne nevyhodila peniaze.

Ražná tehlička z lievito madre

  Ražná tehlička z lievito madre Pri krmení LM som rozmýšlala, aký chlebík upečiem zo zostávajuceho kvásku (bolo mi ho ľuto vyhodiť)...väčši...